zaterdag 2 november 2013

Welkom

Welkom op mijn blog .
Mijn naam is Aspeslagh Gino .
Ik woon te Ramskapelle bij Nieuwpoort  , ben 48 jaar oud en  sedert mijn 16de bezig met fotografie .
De laatste 15 jaar is mijn  hobby wel wat intensiever geworden .
De bedoeling van deze blog is om het verspreiden van mijn foto's eenvoudiger en toegankelijker te maken .
Binnenkort zal ik hier ook een archief publiceren van vorige foto opnames .

Mijn apparatuur :

                           Spiegelreflex camera Sony Alpha 77 - 24 megapixel

                           Spiegelreflex camera Sony Alpha 700 - 12,2 megapixel

                           Meest gebruikte lenzen :
                                                                  Sony/Carl Zeis 16-50 F2.8 72mm

                                                                  Sigma 18-250 F3.5 72mm
     
                           Minolta High speed Flash met bouncer

suggesties of opmerkingen altijd welkom ,

Gino


* alle foto's zijn copyright vrij
   een vermelding van de bron is altijd leuk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten